سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

sms asheghane love اس ام اس عاشقانه 94

اس ام اس ، سری 41 اس ام اس عاشقانه و جملات عاشقانه

جملات عاشقانه,شعر عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,متن عاشقانه,پیامک عاشقانه,اشعار عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

خـــراب شــود

کــافه ای که عــطرت را سِـــرو می کنــد

” هنــوز “

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دست نخورده ترین احساساتم را

براى روز مباداى عشق تو در دلم احتکار کرده ام…

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تو میروی …

اما بدان چیزی عوض نمی شود

پای ما تا ابد گیر است …

من و تو

شریک جرم یک مشت خاطره ایم …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

آغوش گرمم باش…

بگذار فراموش کنم لحظه هایى را که در سرماى بى کسى لرزیدم

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تاریک باد…

خانه ی مردی که…

نمی جنگد برای زنی که دوستش دارد!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بالاتر از عشق عادت است …

هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده ” رها نکن “

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

بی “تو”

حتی “باران” هم

بوی تشنگی میدهد….

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

تو … تکه ای از من نیستی ،

تمام منی …

نباشی تمام میشوم…

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دنیای بدون تو

شباهت عجیبی با این غروب های لعنتی دارد

دلگـــــــــــــــــــــــــیر ، دلگـــــــــــــــــــــــــیر ، دلگـــــــــــــــــــــــــیر

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

روزهای بعد از تو را هرگز نخواهم شمرد

تا همیشه بگویم : همین دیروز بود…

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

من از تمام دنیـــا …

فقط آن دایـــره ی مشکے چشمـــان تـــو را میخواهم ..،

وقتے که در شفافیتش ……..

بازتاب عکس خـــودم را میبینم …!!!

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

مهــربــان مــن …

هــر روز بـه خـورشیـد مـی سپـارمـت تـا مبـادا بـه سـایـه غـم گرفتـار شـوی …

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

هیچ اتفاقی در این عکس ها خوب نمی افتد

وقتی تو پشت دوربین ایستاده ای

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

دل شوریده ام افتاده در بند/ بنالم با دل شوریده تا چند؟

من و یعقوب هر دو گریه کردیم/ من از فرزند مَردُم ، او ز فرزند

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

سر به کدام راه بگذارم از این دلتنگی ؟

راه پیراهنت کاش …

جملات عاشقانه,شعر عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,متن عاشقانه,پیامک عاشقانه,اشعار عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.