سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

اس ام اس های عاشقانه و جالب احساسی


اس ام اس های عاشقانه و جالب احساسی



گاهی وقتا یه نفر ، فقط یه نفر

باعث می شه که حس کنی

چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته جاذبه ی زمین نیست . . .


اس ام اس های عاشقانه و جالب احساسی


راه که میروی ، عقب می مانم

نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .

تو فقط برای منی !


اس ام اس های عاشقانه و جالب احساسی


گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !

حرفم را پس میگیرم ، بی تو انگار اصلا نمیگذرد . . .


اس ام اس های عاشقانه و جالب احساسی


برایم فرقی نمی کند که این شهر لعنتی چقدر ساختمان و خانه و خیابان دارد

وقتی تو در این شهر نباشی ، من برج زهرمارم !


اس ام اس های عاشقانه و جالب احساسی


گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .


اس ام اس و جملات عاشقانه ، عشق ، رمانتیک و خاص


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.