سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته

اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته



حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !


اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته


نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .


اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته


اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .


اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته


ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . .


اس ام اس های عاشقانه درباره عشق گذشته


ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !


اس ام اس و جملات عاشقانه ، عشق ، رمانتیک و خاص


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.