سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

کودکی علیرضا کمالی

عکس جالب و دیدنی از کودکی علیرضا کمالی

عکس جالب و دیدنی از کودکی علیرضا کمالی

نمکستان : عکس جالب از بچگی علیرضا کمالی ، در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید

علیرضا کمالی , بیوگرافی علیرضا کمالی , اینستاگرام علیرضا کمالی , همسر علیرضا کمالی , عکس علیرضا کمالی , زندگینامه علیرضا کمالی , زن علیرضا کمالی , فرزند علیرضا کمالی

علیرضا کمالی با انتشار این تصویر نوشت :

سن کمتر از یک سال،در آغوش حضرت مادر هجده ساله

اگر امروز تمام زندگی و عمر خودم رو وقف این مادر کنم باز هم نتونستم سر سوزن از محبت و ایثار مادرم رو جبران کنم.

مادر عزیزم من عاشق شما و جد بزرگوارتم.

تنها دارایی خودم رو،یعنی جان ناقابلم رو وقف همه نجابتها،از خود گذشتگی ها و فداکاریت میکنم.

تا آخرین نفسم بانوی اول زندگیم شما هستی

منبع : کودکی علیرضا کمالی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.