سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

سایت تفریحی و سرگرمی گُنده

اس ام اس عکس جوک بازیگران ایرانی آشپزی

ارشا اقدسی امیدوارم از اجرا خوشتون اومده باشه

ارشا اقدسی : امیدوارم از اجرا خوشتون اومده باشه، و دلم میخواست دلتون شاد شه. از حمایت همه شما ممنونم* 780 * 5 * 2 * 1 * 3 # .
ارشا اقدسی , بیوگرافی ارشا اقدسی , عکس ارشا اقدسی , اینستاگرام ارشا اقدسی , همسر ارشا اقدسی
maryam_zamini60سلام اقای اقدسی من یه پسر سه ساله دارم....فقط خدا میدونه که چه هیجان زده میشه وقتی اجرای فینالتون رو میبینه

maryam_zamini60من اجراتون رو ضبط کردم یعنی دروغ نگم روزی صد دفعه تکرار میکنه و میبینه

____.a.s.r.a.____مخصوصا اونجایی ک گلدونو زدی تو سرت خیلی چرت بود اونم با همچین اهنگی.ب هرقیمتی ک نمیشه مردمو خندوند

ارشا اقدسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.